[Csaladtortenet 2] Kránicz Anna

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2023. Okt. 12., Cs, 07:12:31 CEST

Jó reggelt, kedves Péter! Gondolom, földi rendszerek szerint születhetett.
1./Szabó János halálánál találtál e valami irányt? 2. Az 1828-as
összeíráskor sikerült e a személyét beazonosítani. 3./ a vélelmezett
születési idő környékén  Kránitz család élt e Nyalkán/ akár az anyakönyvi
események, akár az adózók listája szerint? Ha Szabó János halála időszakában
adózó volt, az után ugyan abban a pozícióban fellelhető e az özvegye? Ezek a
kérdések lehetnek időtöltésre alkalmasak, de véletlenszerűen adhatnak
egy-egy apró jelet, ami elvezethet a kérdéscsoport feloldásához.  Üdv.: Páli
Pista