[Csaladtortenet 2] FamilySearch tulajdonságok

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2023. Okt. 19., Cs, 13:36:33 CEST

> Legjobban a Leszármazási táblázat szűkössége (dédszülőkig lehet csak
> nyomtatni!) zavar.
>
> Hogyan lehet a megjelenési korlátokat bővíteni?

Ez valahol az Eszközök (Tools) nyomtatási beállításai (Print Options)
alatt található? Azokról nem sokat tudok, de azt tudom, hogy a
"rendes" táblázatok közül a leszármazás (Descendancy) elég szépen
nyomtatható a böngésző nyomtatási eszközeivel. Kiválasztod a kívánt
őst, a táblázatos megjelenítésre váltasz (View Tree), a típust
leszármazásra állítod, megnyomod a "beállítások" gombot (ami szerintem
leginkább két halacskára, vagy talán két szemre hasonlít),
kiválasztod, hogy négy generáció, és lekapcsolod a segédleteket (tehát
csak a házastársak legyenek kipipálva), aztán szépen egyenként
lenyitod a többi generációt a táblázatban. Ezután a böngésző nyomtatás
(Print...) menüpontjával ki tudod nyomtatni. A Firefox-ot használva
egy kicsit hiányosak a vonalak a második oldaltól kezdve, de a nevek,
évszámok, és azonosítók mind ott vannak.

(Egyik hatodik dédnagyapámnál -- dédanyám dédanyjának nagyapjánál --
kezdve tizenkét oldalra terjed, de férjem névadó szépapjánál kezdve
két oldalon elfér.)

Juli
/\ /\