[Csaladtortenet 2] Temesvár - Angyel Erzsébet/Elisabeth

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Okt. 19., Cs, 18:15:22 CEST

Temes megye egy része nincs fent Ancestry-n (valószínűleg nem is lesz már -
mint többször emíltettem már különböző fórumokon, az Ancestry-n lévő anyag
illegálisan került oda, ezért nincs több 10 éve).
Személyes kutatással lehetséges a keresett információt megtalálni. Vállalok
ilyet - köztudottan.
Ha érdekel a dolog, *Attila*, írj. Valószínűleg lesz még idén egy
Arad-Temes kutatóutam. (a többi partiumi / erdélyi megyébe idén nem jutok
el, ezért nem is válaszoltam még út- és költségajánlattal azoknak, akik
korábban írtak)

Üdv
Krisztián

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 19.,