[Csaladtortenet 2] kiolvasási segatséget kérek

Lilla Imola Kallós kallos.lilla at gmail.com
2023. Okt. 20., P, 20:49:20 CEST

Kedves György!

Én "Pulmoneus inflammatio"-nak olvasom a Morbus-t, azaz a halált okozó
betegséget, ennek alapján tüdőgyulladásban hunyt el Catharina.
A mellette lévő rubrikáról csak sejtéseim vannak, lehet, hogy a halotti
szentség feladásáról vagy ki nem szolgáltatásáról szól. Ha igaz, akkor ezt
nem kapta
meg a hölgy. hogy mi okból, azt végképp nem tudom kiolvasni.
Biztos van olyan kedves csoporttag, aki  pontosabban ki tudja olvasni, ill.
értelmezni tudja a bejegyzést.

Üdv.:
Kallós Lilla

György Táky <takygyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 20., P,