[Csaladtortenet 2] Horgos Ferenc

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Okt. 22., V, 19:21:20 CEST

Kedves Kutatótársak!

Keresek egy Horgos Ferencet, aki mintha a semmiből bukkant volna elő. :)

- 1830. január 24-én házasságot kötött Rabovszky Katival Csókakőn, ekkor 25
évesnek írták: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-T5ZZ-J
(szerintem a menyasszonyon fiatalított a pap, úgyhogy Ferenc korát sem
veszem készpénznek)
- 1842. május 9-én (immár özvegyként) feleségül vette Varga Annát
Iszkaszentgyörgyön (pontosabban Tamásin), ekkor 35 évesnek írták:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:6N3Z-4PTQ
- 1854. március 31-én hunyt el Fehérvárcsurgón, a bejegyzés szerint 41
évesen (ezt hiszem el a legkevésbé):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-LQPK-4?i=207&cat=258202

Sajnos, egyik bejegyzésből sem derül ki, honnan származik, vagy a szülők
neve. És ezen a ponton "meg vagyok lőve", ugyanis FS indexben keresve sem
találok "szimpatikus jelöltet" nemhogy a megyében, de egész Magyarországon
sem. Horgas néven van néhány találat, de Somogy megyéből és reformátusok
mind, ami az eddigi képbe nagyon nehezen illik bele.

Lenne valakinek ötlete, hogyan lenne érdemes próbálkozni?

Előre is köszönök minden tippet!

Üdv:
Peti

--