[Csaladtortenet 2] Ajak, Szabolcs

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2023. Sze. 10., V, 11:19:56 CEST

Van ilyen? Én úgy tudtam, mikor a 70-es 80-as években ezeket fotózták,
elmentek addig a napig, ameddig lehetett, de persze a korlátok miatt nem
került föl minden.
Emiatt jelentek meg az utóbbi években pl. az 1975 és 1980 közötti
halottiak, vagy 1950-ig a házasságiak.
Csak úgy leálltak a fotózással 1909-nél Kisvárdán?
NJ