[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 148 kötet, 7 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2023. Sze. 10., V, 19:30:29 CEST

Nem, nem. A jelenleg SZ-SZ-B megye nem egyformán kezelendő. Egyes reszek
tagabb idohatarral erhetok el.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-65W9-VTK?i=249&cc=1452460&cat=1834963
ez pl 1918as szuletes Nyirmeggyesen. Ellenorizni kell falurol falura.

Gabi

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2023. szept.
10., Vas 12:00):