[Csaladtortenet 2] szomorú hír

marti at info13.hu marti at info13.hu
2023. Sze. 11., H, 13:16:08 CEST

Kocs János fogalom az egyesületünk életében. Azt hiszem, könnyebb
összeszámolni, hányan nem keresték meg, mint azt, hányan kértek és kaptak
tőle segítséget. Magam is számos anyakönyvvel és ez által sok-sok
családtaggal és rokonnal lettem gazdagabb munkája által az elmúlt másfél
évtizedben. Őszinte részvétem a családjának.
Legyen emléke áldott, nyugalma csendes!

Bándy Márta