[Csaladtortenet 2] Molter Károly

Gelányi Bence gelanyibence at gmail.com
2023. Sze. 20., Sze, 11:56:56 CEST

Szia Peti!

Valószínűleg azért nem találod Molter Károly születését Óverbászon, mert az
apa református, az anya pedig evangélikus volt, így őt is vagy ennek, vagy
annak keresztelék. Ha elérhetőek lennének az evangélikus anyakönyvek a
településről, akkor szerintem ott meglenne a keresett adat. Verbászon sok
evangélikus él/élt, van templom is...

Molter Péternek és Weisz Erzsébetnek a közeli Csúrogon 4 gyermeke született
1875 és 1881 között, ők a kat. akv-ben vannak, ahol fel van tüntetve a
szülők vallása:

https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&q.anyDate.from=1875&q.anyDate.to=1895&q.anyPlace=Csurog%2C%20B%C3%A1cs-Bodrog%2C%20Hungary&q.fatherGivenName=pet%2A&q.fatherSurname=mol%2A

Én a magam részéről kizártnak tartom, hogy Molter Antal és Károly testvérek
lennének.

Üdv.
Bence

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 19., K,