[Csaladtortenet 2] két kérdés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Sze. 25., H, 18:16:32 CEST

Kedves Zsolt,

információim szerint még egy darabig sehogy, de állítólag lesz megoldás
néhány hét vagy hónap múlva.

A második kérdésre nem tudok válaszolni, fordulj a szóba jöhető
levéltárakhoz, szerintem segíteni fognak.

Üdv
Krisztián

Pócsi Zsolt <pocsimail at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 25., H,
17:56):