[Csaladtortenet 2] Adatok importálja

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2023. Sze. 27., Sze, 13:51:06 CEST

Nem javaslom. Nálam a myheritage rengeteg hibát tartalmaz. Ezek nyilván
úgy jöttek létre, hogy elfogadtam mástól származó adatokat, és nem
vettem észre, hogy az a fa néhol hibát is tartalmaz. Ha et
szinkronizálnám, akkor a hibák megjelennének a lokális fájlban is.

Ha szinkronizálnám, akkor felkerülnének a FS-re is, és dupla, tripla
példányban jelennének meg személyek. Ezeket aztán komolyan vennék más
kutatók is, tehát terjedne a hiba. Igen, javaslom egyenként, a FS
adataival egyeztetve egenként átvinni. Üdvözlettel  János