[Csaladtortenet 2] Szatmárnémeti levéltár

Resmann Ágnes aresmann at freemail.hu
2023. Sze. 30., Szo, 09:57:47 CEST

Kedves Levelezőtársak!A közeljövőben megy valaki Szatmárra, a megyei levéltárba? Egy anyakönyvnek egy bizonyos, általam ismert oldalán levő adat érdekelne. Régen többször voltam ott, sajnos, most belátható időn belül nem tudok oda menni. Egy alkalommal segített az általam tisztelt és megkönnyezett Kocs János, most nem tudom, ha valaki átvette-e az Ő adatbázisának a kezelését. Üdvözlettel: Resmann Ágnes