[Csaladtortenet 2] Székesfehérvári egyházmegyei levéltár, házassági rekord kérése ismételten

Lengyel János lengyeljan at freemail.hu
2024. Ápr. 1., H, 14:00:45 CEST

Kedves Kutatótársak!Köszönöm az eddigi segítségeket, de a polgári anyakönyvi kép nekem is meg van természetesen. Megismétlem a kérésem: az egyházi anyakönyvi képre van szükségem, mint ahogy azt az első kérésemben is megírtam. Tehát: Székesfehérvári egyházmegyei levéltár, katolikus anyakönyv, Sárbogárd: Mészáros Ignácz és Gilicze Katalin házassága, 1900. jan.21. Minden érdemi segítséget előre is köszönök. Tisztelettel: Lengyel János