[Csaladtortenet 2] Halmagyi-Memlaur

Tamas Deak family at deakt.hu
2024. Ápr. 2., K, 19:28:20 CEST

Kedves Mindenki,

az antikva.hu birtokába került a lenti szerintem nagyon becses hagyaték,
Halmágyi - Memlaur család képei, anyakönyvi kivonatok, bizonyítványok.
Remélem van itt valaki az örökösök vagy ha azok nincsenek, a MACSE
képviselői közül, szerintem meg kellene menteni ezeket. A Kada Mihály,
Budapest egyik első alpolgármestere által írt szöveg még inkább ritka lehet.

https://photos.app.goo.gl/u23x8ae9St2JEJuu7

Az antikva.hu oldalán lévő elérhetőségen kell érdeklődni, rám is lehet
hivatkozni, vigyáznak a hagyatékra, amíg van értelme.