[Csaladtortenet 2] Hőgyészi családkönyv

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 09:23:55 CEST

*Praktikus tapasztalat*
Kedves Kutatótársak!

Rendkívüli könnyebbséget jelentenek a kutatásban ezek a családkönyvek!
Gigantikus munka áll a kiváló használhatóság mögött! Köszönet érte!🤗
Egy kis technikai problémát azonban jeleznék:
A Bonyhádi családkönyv rendszeres látogatója voltam. számítógép váltás után
tapasztaltam, hogy
szétesik a névsor, és így nem lehet rákeresni a nevek egy részére. (Eltelt
egy kis idő, amire rájöttem, hogy
ez a hiba, mert régebbi gépen kipróbálva működött.) Ezt jeleztem, és
javították is.
 A listán közben azt a tanácsot kaptam, hogy váltsak német nyelvre, és
valóban működik így. Hosszabb névsoroknál
most is szükség van rá.
Hőgyész oldalát is nézegettem, és itt is jelentkezett egy-két sornál. Ha
rákattintottam
az "eredeti nyelv" feliratra helyreállt a rend, és gond nélkül
használhattam.

Üdv: László Ágnes

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. ápr. 6., Szo,
9:28):