[Csaladtortenet 2] Hőgyészi családkönyv

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2024. Ápr. 7., V, 15:40:46 CEST

Sajnos az automata fordítás sokat rontott a rendszeren. Nem is értem a
régen nagyszerű kétnyelvű adattárban - pl.Bonyhád - most
vicces fordításokkal jelenik meg a magyar szöveg. A "beide ledig" - vagyis
mindkettő egyedülálló helyett, "mindkettő kislemez"
a gépi eredmény...

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. ápr. 7., V,
11:46):