[Csaladtortenet 2] ajándék családfa

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2024. Ápr. 17., Sze, 11:51:53 CEST

Kedves Kutatók!

Ajándékba készítem unokatestvérünk családjának a
Nógrád megyei Petróczy család családfáját. Sikerült összegyűjteni az
induláshoz legszükségesebb adatokat, hogyan dolgozzam fel? Tizen éve
megvettem a GENOPRO PROGRAMot, elég jól ismerem. Tetszik, hogy az
almappákkal áttekinthető a fa. Nem tudom, hogy az aktív dolgozó
rokonoknak van-e idejük, lehetőségük a megvásárlásra a megismerésére. A
családfát ki tudom nyomtatni nekik a kért részletességgel.

Másik
lehetőség a FS OLDALon megcsinálni. Sajnos zavaró, hogy itt csak a nem
élőket láthatják. (Tegyem nem élőkké őket? Adjam meg a jelszavamat, hogy
mindent láthassanak? nem tetszik)

Hogyan állítható be, hogy ne velem
kezdődjön a fa hanem a legrégebbi Petróczy őssel?

Jelenlegi
felállásban bonyolult az út:feleségem/anyósom/anyósom
szülei/gyerekeik/Olga /lánya /férje/férje családja Ember legye a talpán
aki ezt jól végigcsinlája.

Én a GENOPRO PRO mellett állok.

Várom az
öleteiteket, köszönettel: Szemán Jóska