[Csaladtortenet 2] Figei-Csathó és Szemere család

Rudolf Hrestyák hr.hresi at gmail.com
2024. Ápr. 20., Szo, 07:50:55 CEST

Üdvözlöm a tagokat!

Egyszer már kaptam segítséget a Figei-Csathó őseimmel kapcsolatban. Most
újfent írok mivel tettem egy felfedezést ami nem hagy nyugodni.
Anyakönyvileg igazolható utolsó Figei-Csathó ősöm György aki 1769.10.01-én
hunyt el Bereten (BAZ). Az ő nagyszülei Figei-Csathó István és Szemere
Erzsébet. Ők én nekem a 12-ik generációs őseim akiket, Nemesi igazolással
illetve Nagy Iván és Kempelen Béla könyveiben is belehetett azonosítani.

https://www.arcanum.com/hu/online-kiadvanyok/Kempelen-kempelen-bela-magyar-nemes-csaladok-1/3-kotet-33CD/csatho-figei-38A9/

A Szemere család leszármazási táblájaban is szerepel Szemere Erzsébet és
Figei-Csathó István. Őket szeretném valahogy más forrásból is igazolni,
hogy bizony az a páros az én őseim.
https://www.arcanum.com/hu/online-kiadvanyok/Kempelen-kempelen-bela-magyar-nemes-csaladok-1/10-kotet-12A65/szemere-szemerei-de-genere-huba-13591/

Köszönöm, ha bárki érdemben tud segíteni!

Üdvözlettel
Hrestyák Rudolf