[Csaladtortenet 2] királyi könyvek keresés

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2024. Ápr. 23., K, 22:44:54 CEST

Kedves Kutatók!

Hosszabb ideje keresem a Királyi könyvekben a
következőket:

"Petróczy András Zólyom városi polgár 1688. január 14-én
maga és fiai Imre és István neveikre I. Leopold királytól kapott
czímeres nemes levelet, melyet 1688. febr. 24-én Zólyom vármegyében
kihirdettetett. *

Nevezett Imrének és Istvánnak fiaik voltak
Petróczy András és István, kik közül az előbbi 1722-ben, mindketten
pedig 1732. és 1734-ben a följebbi nemes levél alapján Nógrád vármegye
előtt a nemesi vizsgálatkor nemesi jogaikat kimutatták. "

Sajnos a sok
könyv közül nem tudom melyikben keresem és hogyan. Nem ismerem a keresés
logikáját.

Tudnátok segíteni?

Köszönettel:    Szemán Jóska