[Csaladtortenet 2] MyHeritage előfizetés törlése

George Gaál gb12335 at gmail.com
2024. Ápr. 24., Sze, 14:40:25 CEST

Kedved Marcsi és Klára,

Ahogy Georg irta, az adataid nem vész el. Ha sokba kerul az elofizetes, és
a csaladfadat épiteni akarod, akkor, vagy alkudozzál veluk az áron, hogy
adjanak kedvezmenyt, de mielott lejár az elofizetésed., 20% kedvezmenyt
szoktak adni, ha tobb éve előfizet, és, ha tobb évre, 3 vagy 5 év, de lehet
tobb évre is, és a lejártáig nem valtoztatjak az árat.

Masik lehetoseged az, hogy a gepedre az ingyenes családfaprogramjukat
letoltod. Nem kell szinkronizálnod az intternet oldallal, szoval, ha a sok
családtag miatt letiltanak, akkor a gepeden megmarad, de masok reszere
találatként felkinaljak. Ha a gepedre letoltod a teljes családfát, akkorki
is torolheted nagy reszben az interneten levoket, ha nem akarod, hogy
masoknak felajánlják.
Ha kell segitség, irjál, szivesen segitek.

Néha a MyHeritage visszatér, és nagyszerű kedvezményeket kínál. A maximális
kedvezmény, amit valaha láttam, 80% volt. De általában 20-30%-ot kínálnak
az előfizetés meghosszabbítására.

--
Üdv.,
  George