[Csaladtortenet 2] Értelmezés -Kérés

András Alvincz alvincz.andras at gmail.com
2024. Feb. 2., P, 08:33:03 CET

Kedves Választ iró Lev.Társak!
Kérhetnék még egy kiegészitést a mostani  adatok átnézése után?
-héber gyermek/keresztneve :ua, mint a keresztapának/ha Keresztény az apa
vezetékneve,; lett volna alkalma a szülök neve rubrikájában ugy süriteni
mint a keresztszülök oszlopban tette/az egyes betük irása is kérdéses
szerintem(K,r,e,s pl)/a szülők rubrikája ki volt töltve, mikor a Keresztény
nevet beirta.K betüs név több is van az oldalon.
-A keresztszülök rubrika pontos forditása is jó lenne, ( a főuri személyek,
vagy azok szolgálója van bejegyezve)
Köszönöm a Türelmeteket is.
András

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr. 1.,