[Csaladtortenet 2] megjegyzésrovat

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Feb. 2., P, 14:28:22 CET

Kedves Dani!
Én is erre gondolnék, de 56 évesen? Kicsit szokatllan lenne, de nem
lehetetlen. Elköltözés miatt is kikérhették. Vagy valamilyen örökösödési
ügy miatt. Vagy más hitre áttérés miatt. Sok oka lehetett sajnos. Azt
kellene megtudni, hogy hol van az a lista, ahol vezették az anyakönyvi
kivonatok kiadását: a 181/1913 sorszámot már könnyű lenne megtalálni :)
Üdv,
Anna

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr. 2.,
P, 12:38):