[Csaladtortenet 2] megjegyzésrovat

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2024. Feb. 2., P, 14:58:24 CET

Arra is gondoltam, hogy lehet ez a 2. házassága volt és az elsőt nem
jegyezték fel a megjegyzésben mert pl helyben történt. Láttam már
olyat, hogy a születési bejegyzés megjegyzés rovatában csak a 2.
házasság volt feltüntetve

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. febr.
2., P, 14:30):