[Csaladtortenet 2] Veszprémi egyházm, születési adat

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2024. Jan. 3., Sze, 14:37:56 CET

Bocs, valóban. Az kevert meg, hogy a doksik egy része - természetesen az
anyakönyvek nem - díjmentesen, csak regisztrációval is hozzáférhetőek, és
mintha induláskor lett volna nekik egy hónapos ingyenes időszakuk.
Na mindegy, előfizetésem sajnos nekem sincs. De csak van itt közülünk
valakinek, és tud Wéber Gyurinak segíteni.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 3.,
Sze, 13:39):