[Csaladtortenet 2] Kérdés.. Kérdés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2024. Jan. 4., Cs, 14:05:20 CET

Kedves Irénke,
A MACSE-levelezőlista csak MACSE tagok számára érhető el, amikor megszűnik
a tagság, megszűnik a MACSE-levelezőlistához és ha volt, a MACSE facebook
csoporthoz is is a hozzáférés.
A Macse oldalán a Belépés-Kilépés <https://macse.hu/society/belepes.php>
menüpontban szerintem le van írva, hogy hogy zajlik, mit kell tenni.

Üdv,
Krisztián

Irénke Mama <bagolyka63 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 4., Cs,
14:01):