[Csaladtortenet 2] ÁTVERÉS - Alföldi Szlovákság Genealógiai Kutatásáért Egyesület (Združenie pre genealogický výskum dolnozemských Slovákov)

Attila Kiss attilapontkiss at gmail.com
2024. Jan. 4., Cs, 22:20:25 CET

Kedves levlista,
Ha valaki az ingyenes próbaidőszak alapján esetleg azon törné a fejét, hogy
befizet egy negyed neadjisten egész éves tagságra (€20 és €50) az ne tegye,
ugyanis nincs sehol a használati feltételek között leírva, de limitált az
adatbázis lekérdeze (havi 500x20 név megtekintésre).
Aki online anyakönyveket lapozott már életében nyilvánvaló, hogy ez
lepkef*ng, nekem sikerült pár nap alatt lemeríteni a havi limitet. (Még
egyszer mondom, hogy még előfizetéssel sem korlátlan a hozzáférés)

A használati feltételeknél mindenesetre korlátozott hozzáférés említve.
Személyes tapasztalatom szerint ez full kamu. Én megbántam. Jól gondolja
meg magát, aki hasonló pénzköltésre adná a fejét...

Üdv
A.