[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 152 kötet, 9 szám

hosbella at koroskabel.hu hosbella at koroskabel.hu
2024. Jan. 9., K, 17:06:57 CET

Kedves Aurél!
Rihmer Anna Mária Kiskőrösön halt meg 1961. október 4-én. Temesváron
született 1882. január 7-én.  Gyermekgondozó, hajadon. Kiskőrösön a Kossuth
i. 51. szám alatt lakott. Apja: Rihmer János, anyja: Viszner Anna.
Rihmer Karolina Piroska Kiskőrösön halt meg, 1965. január 31-én. Temesváron
született 1883. április 9-én. Nyugalmazott nevelőnő. Hajadon. Kiskőrösön a
Kossuth u. 51. szám alatt lakott. Apja: Rihmer János, anyja: Viszner Anna.
Halál oka: kötőszöveti daganat.
Üdv: Tibor