[Csaladtortenet 2] Sütő Amália?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Jan. 10., Sze, 06:48:05 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm szépen mindenkinek az eddigi válaszokat! Úgy tűnik, hogy az
1902-es helységnévtár szerint Tiszakerecsenyt Tiszaszalkán anyakönyvezték,
az 1907-es szerint pedig már helyben. Ez utóbbi viszont a kérdéses
időszakban nem elérhető sajnos FamilySearch-ön.

Ha esetleg lenne valaki, aki véletlenül rendelkezik a bejegyzésekkel, vagy
a "párhuzamos" római katolikus keresztelésekkel (talán Kopács-Apátin
jegyezték fel őket), akkor kérem, szóljon! (A dátum pedig 1906. február 8.,
nem pedig augusztus, csak megzavart az amerikai dátum formátum.)

Köszönettel:
Peti

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 9., K
21:53):