[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 152 kötet, 11 szám

szael szaeltan at gmail.com
2024. Jan. 11., Cs, 12:47:34 CET

Csak egy részén akadtam meg:
szerintem régen rossz, ha valaki betűk "kiolvasását" ilyen formában kezd
tanulni,
tudniillik, hogy mikor, milyen formájú betűk voltak...
de még az is, hogy tanítják :)
Az erre pazarolt idő helyett gyakorlatot szerezhet az illető, amit
kikerülni nem lehet, mondván, hogy ő tanulta...
üdv: Előd

BÁRÁNY Sándor <basandor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 11., Cs,
12:30):