[Csaladtortenet 2] névváltoztatási tortúra

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2024. Jan. 18., Cs, 09:02:09 CET

Vagy 10 éve személyi igazolványt hosszabbíttatott meg előttem egy hetven
körüli hölgy, nevezzük özv. Kovács Tibornének.
Közölték vele, hogy az új szabályok szerint férje második nevét is beírják,
így mostantól Kovács Tibor Gáborné a hivatalos
neve...

A napokban egy XVIII. századi anyakönyvben a következő hármas keresztnévre
bukkantam: Gáspár, Menyhért, Boldizsár....

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 18.,
Cs, 7:36):