[Csaladtortenet 2] Kisbér

dr. Csuti Elemér Gábor csutielemer at gmail.com
2024. Jan. 18., Cs, 16:51:29 CET

ohh, házasságit kerestél, elnézést.

Üdvözlettel,
dr. Csuti Elemér Gábor

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: csaladtortenet [mailto:csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu]
Meghatalmazó László Márki
Küldve: 2024. január 18., csütörtök 16:24
Címzett: Családtörténeti levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Kisbér

Kedves Kutatók!

Hol találhatók meg a NET-en Kisbér (Komárom, Magyarország) Római Katolikus
Házassági Anyakönyveinek 1756-1788 évi lapjai?

Ha valaki már is tudja a választ ne is olvassa tovább, csak segítsen!

Magyarázkodás:

Az FS-en található jegyzék szerint ezek az évfolyamok nem találhatók:
https://www.familysearch.org/search/catalog/112652?availability=Family%20His
tory%20Library

Biztonság okáért fellapoztam a 630726-os filmet, de valóban nincs rajta.
Az 1756. február 26-i utolsó
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-X594-P?i=177&cc=4133831&cat
=112652
és az 1788 január 6-i első
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-X5SG-C?i=385&cc=4133831&cat
=112652
bejegyzés közötti időben házassági bejegyzés nem található.

A kisbéri filmek sorba jönnek egymás után 630726-tól 630731-ig. De a 630730
nincs köztük. Itt egyet ugrik a filmszám. Ezt is átnéztem, de csak
iszkaszentgyörgyi és isztiméri anyakönyveket találtam benne.

 Mivel a kritikus időszakban keresztelési és halotti anyakönyveket
folyamatosan vezettek, a parókia akkor is működött Kisbéren. Úgy gondolom,
hogy eskettek is.Talán 1963-ban le is fényképezték, csak nem került
digitalizálásra, vagy téves címet kapott.

Köszönet a türelemért, és várom a megoldást.
Márki lászló