[Csaladtortenet 2] háromszori kihirdetés alól felszabadító levél

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Jan. 19., P, 17:28:41 CET

Kedves Listatagok!

Kádár Mihály és Ferentzi Erzsébet 1814. szept. 13-án kötöttek házasságot
Makón református szertartás szerint, mindketten özvegyek voltak. A
bejegyzés tanúsága szerint: "A háromszori kihirdetés alól felszabadító
levelet lehet látni a' K.M. betűk alatt."
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-MG9S-DR

Van valakinek ötlete, hogy ezt a felszabadító levelet hol/hogy lehetne
megtekinteni? Írtam a Tiszántúli Református Egyházkerület Levéltárának,
ahonnan ma kaptam választ: "Sajnos nem tudunk segíteni, a keresett irat
nincsen nálunk."

Köszönöm:
Peti