[Csaladtortenet 2] Rejtély

Eva Bocsak qlipintyo at gmail.com
2024. Jan. 20., Szo, 12:10:53 CET

Kedves Anna!

Én is szembesültem a családomban hasonlóval, mint Lengyel Gabi:

Nemrég találtam meg, hogy Budapesten a Tűzoltó utcában halt meg sebesülés
után 1918-ban nagyapám öccse. Se a szülők neve, se a lakcím nem volt
bejegyezve, csupán a neve, a kora és a foglalkozása - ez egyértelműsíti,
hogy ő az, mert ritka név, ritka foglalkozás, kora stimmel. Viszont a
nagyapámék és apámék úgy haltak meg, hogy ezt sosem tudták meg. Az
gondolták, János Bécsben maradt, és biztos ott halt meg öreg korában.......

Üdv

Bocsák Éva

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 20.,
Szo, 9:58):