[Csaladtortenet 2] Pénzes Hermina

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Jan. 21., V, 11:52:10 CET

Kedves Listatagok!

Mednyánszki Szidónia 1898-ban született, édesanyja, Pénzes Hermina ekkor 27
éves volt, a bejegyzés szerint Keszthelyen született.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GR2M-GRT?i=175&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A6J3Z-79HX

Viszont én ennek megfelelő keresztelést Istennek nem találok Keszthelyen.
:D Mi több, Ravazdon férjhez ment 1895. február 17-én Pénzes Mathild, aki
szintén keszthelyi születésű volt, a szülők neve is adott, de hozzá tartozó
bejegyzést sem találtam. Adná magát, hogy Hermina húga lehetett, de
keresztelési bejegyzések nélkül ez mégiscsak feltételezés marad.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZHJ-K?i=682&cat=118987

Ennek alapján reméltem, hogy a Mednyánszky-Pénzes házasságot is meglelem
Ravazdon, de nem jártam sikerrel az 1888-1898 közti időszakot átlapozva.
(Ugyanígy Keszthelyen sem találtam.)

Ha valakinek van ötlete, azt előre is köszönöm. :)

Üdv:
Peti