[Csaladtortenet 2] Lehetetlen névre keresni újabban az FS-en?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jan. 24., Sze, 22:13:36 CET

Én nem vettem észre ilyet. Ha konkrétumot írtok, megpróbálom megnézni.
Az viszont igaz, hogy apró kis változtatásokat folyton csinálnak. A
Katalógusnál fel is hívják a figyelmet rá (de a link csak angol nyelvű
ismertetőhöz vezet):
A FamilySearch-katalógus új frissítése hatással lehet arra, ahogyan a
helynevek megjelennek a keresőmezőben. További tudnivalók
<https://www.familysearch.org/help/helpcenter/article/whats-new-with-the-familysearch-catalog>

Üdv,
Anna

László Márki <markilaszlo80 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 24.,