[Csaladtortenet 2] Lehetetlen névre keresni újabban az FS-en?

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2024. Jan. 25., Cs, 10:59:43 CET

Már korábban is felmerült ez a téma, nálam a következő a megoldás:

- Böngészési előzmények törlése

-Nem Chrome böngészővel behozni a
FS-t

-Én a Firefox böngészővel már tudom használni a keresést

Szemán József

Thu, 25 Jan 2024 08:54:18 +0100 időpontban Kiss A.
írta:

> Hát ez érdekes, én nem vettem észre semmi változást a
keresésben. Épp
> tegnap este indítottam több személykeresést, probléma
nélkül bevette a
> települést is és kiadta a találatokat, ahogy eddig
is.

> Ráadásul én majdnem mindig VPN-t használok, de ez se zavarta.
>

> Kiss Attila
>
> József Németh ezt írta (időpont: 2024. jan.
> 24.,
Sze, 19:44):

Névre keresni ugyan lehet, de amely pillanatban elkezdem beírni, hogy
hol (település) még ha csak nagyobb egységet is, pl. Veszprém megye,
abban a pillanatban kiakad a rendszer és kidob. Így majdhogynem
használhatatlan a rendszer, hiszen a legtöbb névnél több ezres találatot
kapunk. Másnál is van ez? Ha igen, hogy lehet megkerülni? == == == == ==

> == == == == ==

> Levlista
fórum: http://forum.csaladkutatas.hu [5]

Links: