[Csaladtortenet 2] Lehetetlen névre keresni újabban az FS-en?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2024. Jan. 25., Cs, 13:05:21 CET

Kedves Magdi és Kutatótársak!
Ahogy korábban írtam, apró változtatásokat mindig csinálnak. Egy
FS-webinarban volt szó róla (nem én néztem, csak egy kutatótárs), hogy a
Katalógusba az "ország, megye, település" sorrendben pontosan be kell írni
a keresett települést, akkor kiadja a legördülő menüben, és arra kell
kattintatni. Lásd a mellékelt képet. Szerintem rosszabb, mint volt, de ez
van. Azért van, ahol még működik a régi rendszer is. Vagy ezt fogják még
finomítani.
Üdv,
Anna

Magdolna Kalocsai <kalocsai.magdolna at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024.