[Csaladtortenet 2] FamilySearch-központ

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2024. Jan. 25., Cs, 14:19:12 CET

Kedves Fórumtársak!

A FS oldalán böngészve találtam meg, hogy tőlem nem messze (Békéscsaba) is
van gyülekezet, ami FamilySearch-központként is funkcionál.
Elérhetőséget nem igazán találtam hozzájuk.
A fórumozók közül használták már ezt a lehetőséget kutatásra? Ha
igen,milyen módon zajlik?
Abban sem vagyok biztos, hogy jó a gondolatmenetem:
Torontál megyében kutatnék, ami jól fel vannak dolgozva a sváb
településkönyvekben. Többségük elérhető online a FS-n, de jogvédelem alatt
áll (Protected), így nem tekinthető meg.
Vagy ezek a könyvek FS központban sem tekinthetőek meg online?

Köszönettel,
Balogh Lajos