[Csaladtortenet 2] nem értem

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2024. Jan. 26., P, 09:17:43 CET

Kedves Lista!

Szeretnék segítséget kérni, mert szükségem van a közös tudásra, de nem
sikerül.
Feltettem a kérdésemet ide a listára pár napja, két képet csatoltam, két
nap múlva derült ki számomra, hogy hiba volt, mert túlléptem valami bit
határt.

Ok, elrontottam.

Megismételtem a kérést az egyik kép törlésével, hogy beleférjek a
bithatába: se visszajelzés nem jött, se a kérés nem jelent meg a listán.
Aztán rájöttem, hogy talán megint elrontottam, mert az első (két képes)
kérést "Továbbítottam" a listára egy kép törlése után, de lehet, hogy
ezúttal három kép ment el a kéréssel: az első kérés két képe + a második
kérés egy képe.

Úgyhogy most már vigyáztam, s új kérésként ismételtem meg az első levélben
megfogalmazottakat, és szigorúan egy képet (4 Mb alatti méretben)
mellékeltem a kérdésemhez.

Ennek két napja, és se híre, se hamva a dolgonak: se a kérésem nem jelent
meg a listán, se semmilyen visszajelzés nem jött, hogy most mi nem jó.

Elbizonytalanodtam .... mit tehetnék?
A kérést már meg sem merem újra fogalmazni... ráadásul a mellékelt képen
van a segítségkérés tárgya, kép nélkül segíteni se tudtok!

üdv:

gy.

Vírusmentes.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>