[Csaladtortenet 2] segítség kérés

György Táky takygyorgy at gmail.com
2024. Jan. 26., P, 10:06:15 CET

Kedves Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni, az egyik felmenőmnél elakadtam. Tóth Andreas -
Bertalan Rosalia házaspárról van szó. Darnózselin (akkor Darnón) éltek.
Megtaláltam a halálukat de a házassági bejegyzésre lenne szükségem, hogy
megtudjam, kik voltak a szüleik. (A születésüket sem találom...)
Rosalia halála az alábbi linken a 27-es bejegyzésben található:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-SF94-QW
Úgy vélem, ha jól nézem, hogy Rosalia származási helye Lipót.
Itt kezdődnek a problémák, Lipót anyakönyveihez az FS csak a következőt
dobja:
Állami anyakönyvek, 1951-1969
Kidobja még a Hédervári anyakönyveket, elképzelhető, hogy Lipótot ott
anyakönyvezték... ennek alapján végignéztem a szóba jöhető éveket a
házassági bejegyzéseket és a születési bejegyzéseket is de semmit nem
találtam róluk.
Ha valaki segíteni tud ez ügyben, hogy tovább tudjak lépni az nagyon
megköszönném.
Üdvözlettel:
Gyuri

U.i: Rosalia az FS-en:
https://www.familysearch.org/tree/person/sources/LC98-3SC
(Még az az érdekes, hogy Tóth Andreas születését sem találtam Darnón pedig
nagyon valószínű, hogy ő ott született.)