[Csaladtortenet 2] Mellinger János válása

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2024. Jan. 28., V, 12:27:32 CET

Kedves Klári!
Tovább cifrázza a történetet az alábbi információ:
https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJcIk1lbGxpbmdlciBKXHUwMGUxbm9zblx1MDBlOVwiIn0&per_page=20
<https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJcIk1lbGxpbmdlciBKXHUwMGUxbm9zblx1MDBlOVwiIn0&per_page=20>

Eszerint 1923-ban kelt egy adásvételi szerződés, melynek egyik
résztvevője Légrády Gézáné, azelőtt Mellinger Jánosné Révész Margit.
Próbálom ezt a házasságkötést megkeresni, vajon ott mi van beírva?

Üdv,
Lengyel Gabi