[Csaladtortenet 2] Mellinger János válása

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2024. Jan. 28., V, 12:38:06 CET

és itt is van a Légrády Gézával kötött házassági bejegyzés, amire
Keszthelyen került sor 1919.07.02-án, ha jól értelmezem, 14 nappal
korábban, mint ahogy az előző házasság felbontása jogerőre emelkedett.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTMN-1HR?view=index&action=view
<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GTMN-1HR?view=index&action=view>

Ez egyre furább! és közben  Révész Margit vallása is megváltozott.
A Mellinger János-Seiden Sarolta Erzsébet házasság válással végződött
1932-ben.