[Csaladtortenet 2] FamilySearch-központ

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Jan. 29., H, 09:47:17 CET

Kedves Lajos!

Attól függ, hogy a megtekinteni kívánt filmek "kulcsosak" vagy
"mikrofilmesek". A mikrofilmes filmeket meg tudják mutatni online
konzultáción is. Egyébként egyszerű az ügymenet, írsz emailt, egyeztettek
időpontot, és a megbeszélt időpontban megjelensz. Leültetnek egy gép elé,
és ugyanúgy tudsz kutatni, mint otthon, csak belső hálózatról elérhetők a
kulcsos filmek is.

Üdv:
Peti

Lajos Balogh <lajos.77.balogh at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 29.,