[Csaladtortenet 2] FamilySearch-központ

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2024. Jan. 29., H, 10:14:17 CET

Kedves Lajos!

Ilyen "Protected" filmmel nem találkoztam, meg tudod mutatni, mire gondolsz?

Úgy látom, Google-ban sincs megadva elérhetőség a békéscsabai FamilySearch
Központhoz, így valóban az tűnik célravezetőnek, ha írsz egy emailt a
magyar supportnak.

Üdv:
Peti

Lajos Balogh <lajos.77.balogh at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. jan. 29.,