[Csaladtortenet 2] Hajdúböszörmény halotti ak. kérdés

Berci Tóth toberci at gmail.com
2024. Jan. 29., H, 11:01:22 CET

Kedves csoporttagok!

Olyanok féle fordulnék kérdéssel, aki kutatott már Hajdúböszörményben, vagy
ismeri az anyakönyveket.

Miszerint az 1800-1830 évek között született gyermekek akik kiskorukban
meghaltak, nem tartalmazza az anyakönyv.
Láttam már 4-7-9 éves gyermekeket, de pár hónapos vagy akár 1-3 éveseket
nem.

Egy Varga Sárát keresek, nem ritka név.
Született 5 db abban az időszakban amiben keresek, de 3 egy szülőtől, de
nem találtam meg az első kettő halottiját.

Valamelyik településen láttam olyat, ahol külön anyakönyvebn vezették a
kisgyerekek halottiját.
Hajdúböszörményről mit tudtok?

Köszönettel:
Tóth Berci