[Csaladtortenet 2] Van valakinek tapasztalata lengyelországi ősök kutatásával?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2024. Júl. 2., K, 18:33:47 CEST

Pótanyósom első férje lengyelországi születésű volt, állítólag varsói,
az északamerikai források szerint. Ezt szeretném kiegészíteni lengyel
forrásokkal, de az FS-en vajmi keveset találok, és az is többnyire
feldolgozatlan, tehát pontos helységek és dátumok hiányában
tulajdonképpen hasznavehetetlen.

Van valahol útmutató a lengyel családfakutatásról? Angolul vagy
magyarul? (Lengyelül egy mukkot sem, oroszul még annál is kevesebbet
tudok.)

Amit eddig találtam, azt az FS-re raktam:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/LRQH-TB5.

Juli
/\ /\