[Csaladtortenet 2] Bakóca község

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2024. Júl. 16., K, 22:29:13 CEST

Kedves Mindenki!

Bocsánat, hogy az eredeti kérdéstől eltérve belekontárkodok a témába, de
Bakócán biztos, hogy van (viszonylag régóta) templom, mert pár éve én is
jártam ott, világháborús emléktáblák is vannak rajta, és Fekete István író
is ott házasodott... :)

Üdv,
Ádám

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 16.,