[Csaladtortenet 2] házasság anyakönyvezése 1930-31-ben

Tibor Russu-Bors russuborstibor at gmail.com
2024. Júl. 17., Sze, 11:45:12 CEST

Kedves Listatársak!
Segítségetekkel és a familysearch rossz indexelési  adatát kijavitva
sikerült megtalálni a férj halotti bejegyzését, amelyben szerepel a
házasság éve is, 1931, Tusnád. Itt helyben a tusnádi hivatalnál sikerült
megtalálni a bejegyzést, igaz 1930-ban volt és eléggé sok hiba van benne
(névnél beírtak egy második máshol nem létező keresztnevet is, születési
hely rossz), de létezik.

Az a kérdésem, hogy ezt a romániai hatóságok által bejegyzett házasságot
gondolom valahol kellett honosítani, másképp nem használhatta a hölgy a
Temesváry Jenőné nevet, volt arra valamilyen szabályozás az 1930-as
években, hogy ezt hol, melyik hivatalnál tegyék meg? Ha esetleg ezt
megtörtént, akkor miért nincs nyoma a family search adatbázisában? Vagy épp
nincs indexelve?

Köszönöm a segítségeteket, már így is nagyon sokat haladtam aź ügyben.

köszönettel
Tibor