[Csaladtortenet 2] Arcanum kérés: Hazai 's Külföldi Tudósítások, 1834

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2024. Júl. 22., H, 17:50:27 CEST

Kedves Juli!
Szerintem T. Sámuel fiáról lehet szó. A második házasságából származott Pál
(1794-1834) nevű fia. A dátumok stimmelnek.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Tessedik_S%C3%A1muel_(lelk%C3%A9sz,_1742%E2%80%931820)
Üdv: Ili

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 22.,
H, 14:59):