[Csaladtortenet 2] Szarvasi Krónika szerzői elérhetőségei

Istvan Babcsanyi babciani at gmail.com
2024. Júl. 26., P, 10:12:59 CEST

Merényi-Metzger Gáborral távoli rokonságban-sógorságban állunk, de nem
tartjuk a kapcsolatot, nagyon-nagyon régen maileztem vele vagy beszéltünk
telefonon, nincs friss elérhetőségem. Ha meg szeretném találni, én
rágugliznék. Időről-időre jelennek meg publikációi, biztos el lehet csípni
valahol.
Ami viszont a lényeg, rendkívül precíz, lelkiismeretes kutatónak ismertem
meg, tehát ha valamit ő leír, garantált hogy utánanézett. Pl. relatíve nem
olyan régen jelent meg egy írása a Turulban, ahol az összes aradi vértanú
pontos születési idejét és helyét tisztázta az eredeti anyakönyvi
bejegyzések felkutatásával, több mint 150 éves adósságot törlesztve. Előtte
valahogy senkinek nem akaródzott szisztematikusan utánanézni. (Persze az
adatok nagy része sem volt online elérhető a közelmúltig, azt azért tegyük
hozzá.)
Tehát ha az FS-es adatrögzítőnek nem volt kedve megkeresni az anyakönyvi,
Gábor szinte biztos hogy végigellenőrzött mindent.
Ha sehogy nem sikerül megtalálni, pl. közösségi oldalakon sem, akkor jelezd
nyugodtan és megpróbálok utána érdeklődni.

Üdv

Babcsányi I.

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. júl. 26.,
P, 9:02):